16 maj, 2008

Shoppinglust? Alltid!















Springer man på nå´t man gillar i inredningväg
måste man slå till - även om allting nu ska ner i flyttkartonger! Hittade en äppellåda som säkert
passar i nästa hus. Finns det äppeträd där? Vet ej - men det finns affärer!

Här är några burkar som står på en bänk i köket.
Dom kommer från min numera nedlagda affär.

Det som sticker fram bakom är 2 st höga kandelabrar som min man och jag köpte i Gbg, för vi trodde dom skulle passa bra på vårt ekbord i köket. När vi kom hem och ställde dom på bordet såg det ut som att vi hade stulit kyrksilvret!
Svårt att duka med dom också, för dom tar stor plats. Därför står dom än så länge uppklämda mot väggen. Deras chans kommer väl...




Här är däremot en flitigt använd sak:
En thé-låda som jag fått av Annette (Floras Kulle).
Den tycker jag jättemycket om!

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: