15 maj, 2008

Nåt att gå i!!!


4 starka gubbar och 2 långa skruvar i golvet -
så var trappan på plats! Jag har provgått - och den höll! Vårt hus är souterräng, och den här delen av huset har vi (läs min man - jag har diskat,tvättat, städat lagat mat och skött om barnen) byggt till själva . Det är 60 kvadratmeter i varje plan.
.
Ovanplan (Vilket är gatuplan i hustet) är köket. Nere håller vi på med badrum,bastu. förråd och kontor med separat ingång. Allt det här ska bli klart så huset kan säljas i sommar! PUH! Det är svårt att leta hus när man är van vid stora ytor - 9 rum och kök!
.
Man får liksom känslan av compact living när man kliver in i vissa fastigheter. Jag måste ju få plats med alla loppisfyndade ommålade möbler o annat! Även alla kommande fynd såklart...
Får inte glömma utrymmet jag måste ha för att måla grejer!
.
På måndag ska vi faktiskt till Gbg och titta på ett hus som har ..........9 rum och kök! Trodde inte det var sant när jag hittade det i det området vi vill bo! Hoppas det är lika fint i verkligheten!
.

Vill också passa på att försöka förmedla ett hopp om att sommaren är på väg!!!
.
JORDGUBBAR!

Inga kommentarer: